چرا باید تبلیغات آنلاین انجام دهیم؟
دوران پخش تراکت و یا به طور کل تبلیغات پر هزینه به پایان رسیده است ، عصر حاضر ، عصر تکنولوژی است و استفاده از تکنولوژی در تبلیغات یعنی صرف کمترین هزینه و کسب بیشترین بازخورد و در نتیجه بهره وری بالاتر و کسب بیشترین سود ممکن.
در طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین ابتدا جهت کاهش هزینه ها مخاطبان هدف شناسایی می شوند برای مثال فرض کنید قصد داریم برای یک سوپرمارکت تبلیغات آنلاین راه اندازی نماییم به طور معمولا بچه ها و خانم های خانه دار از پر رفت و آمد ترین افراد به این مغازه هستند بنابراین ابتدا برای هر کدام از آن ها مشخصات ، سلایق و علایقشان را به صورت جداگانه در نظر می گیریم ، سپس با توجه به گزارش به دست آمده یک برنامه تبلیغاتی جذاب جداگانه برای آن برای دوره های هفتگی ، ماهانه ، فصلی و سالانه در نظر می گیریم و در نتیجه برنامه خودمان را با توجه به شناخت نسبی از مخاطب و همچنین برنامه ریزی اصولی صورت پذیرفته اجرایی می کنیم.
ناگفته مشخص است که با بهره گیری از این شیوه تبلیغاتی نه تنها در کاهش هزینه های تبلیغاتی موفق خواهیم بود بلکه در جذب و جلب نظر مخاطبان هدفمان نیز مثمر ثمر خواهد بود در نتیجه سود مناسبی از هر جهت نصیبمان خواهد شود.